Alegria,alegria!!!

12 mar 2013
La meva amiga Àngels és llevadora i em va demanar si li podia fer uns gorros de quiròfan per la feina.
Així que amb una mostra i paciència... aquest va ser el resultat del "gorro prototip": 

Com que li va anar bé vaig buscar unes estones, triar unes robes, enfilar la màquina i m'han sortit aquests quatre més.
Ara només fa falta que li agradin a ella i a les seves companyes i donin encara més color i alegria a la sala de parts.




Estic contenta de pensar que aquests gorros seran presents en moments tan importants i especials en la vida d'una dona, d'una parella i de tota una familia en general, com és el naixement d'una criatura.

Apa doncs, a disfrutar-los!!!



2 comentarios:

  • Marta dijo...

    Noia, són molt xulos!!! Segur que li agraden! A ella i a les companyes que en voldran un segur! Un toc de color en moments tan importants...molt bona idea!
    Una abraçada!

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus