Arlet

11 abr 2013
Avui us ensenyaré el primer dels tres "conjuntets xocolata" que vaig fer i que us vaig comentar en aquesta entrada.
Ara ja us el puc mostrar perquè fa un parell de dies que va néixer l'Arlet i la Salvi ja li ha pogut donar la benvinguda amb aquest detallet.


Tal com us vinc ensenyant darrerament, el que li vaig proposar i més li va agradar va ser el conjunt de pitet, tovallola i porta-xumets amb una bossa i el necesser.

En el necesser hi vaig afegir la roba de zig-zag en vertical i un cor a la cremallera.


I a la bossa li vaig aplicar el nom de l'Arlet i una floreta com a detall.



De fet, aquest conjuntet va ser el que va fer que en sorgís el que us vaig ensenyar en l'entrada anterior "Nora".
Encara en tinc un més per mostrar-vos! properament us el penjaré.
De moment, dono les gràcies a la Salvi per fer-me partícip d'aquesta benvinguda.
Una abraçada!




1 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus