Preparant-nos per l'estiu

23 may 2013
A la fira de Sitges vaig comprar el patró d'un vestidet molt senzill però "resultón". El vaig veure penjat a l'estant de Nunoya i de seguida vaig pensar que era "nivell principiant", així que no ho vaig dubtar.
El patró és de 3 mides diferents (80, 90 i 100cm), la meva filla hagués necessitat la de 90cm ja que mesura 80 i poc però com que el vaig veure molt curtet vaig fer la talla de 100cm. No li queda malament però una talla menys li hagués quedat millor.
Em sembla que el proper que li faci li retocaré una mica, més estretet i més llarg...

A veure que us sembla ;)


1 comentarios:

  • Marta dijo...

    És una monadaaaaaa! M'encanta, Lucia!! Per ser per principiants, com dius tu, tela ehhhh?!?!? I quina model més guapa ;))!
    Una abraçada!

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus