Benvingut Isaac !!!

18 jun 2013
Fa poc més d'una setmana que va néixer l'Isaac, fill d'una amiga de la feina, l'Heba, i del Xavi.
Només saber que l'Heba estava embarassada vaig començar a pensar què li faria com a regal, mirar robes, pensar quina combinació fer, si afegiria alguna aplicació... finalment em vaig decidir per una roba d'estrelletes blau marí amb aplicacions "motoritzades".
Aquest ha estat el meu regal: 

Un conjunt de 3 peces; pitet, tovallola de lactància i porta-xumets amb aplicació d'estrella gran i un autobús: 
Un altre conjuntet de pitet i tovallola de lactància; aquest té un cotxe i un camió:

Una funda per poder portar el carnet de salut i informes mèdics (que per cert va molt i molt bé, sobretot al principi, quan tens tants controls i revisions del nen): 






A la funda vaig aplicar un cotxe tot terreny.




I finalment una bossa amb el seu nom i un altre cotxe a la part del darrera: 
Les lletres del nom són fetes amb una roba de ratlles amb molts colors i  molt divertida.
Les aplicacions potser us sonen; són d'una roba d'Ikea.

Aaaahhhh, i encara em falta ensenyar-vos un altre detallet, però aquest us el mostraré en el proper post...

Enhorabona família!!! A disfrutar molt amb l'Isaac!! Us desitjo molta felicitat i molta salut!!!!
Muuuuaaaaa!!!!!!

1 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus