Postals de Nadal

12 dic 2013
Ja tinc fetes i entregades les postals de Nadal !!!
No he fet mai res d'scrapbook però aquest any he probat de fer-les jo mateixa. Vaig demanar consells, alguna compra a la Creativa, una foto dels petits de  casa... 
Em vaig decidir per uns colors que crec que fan Nadal; el vermell i el verd, vaig comprar un parell de washi tapes a la botiga Elabora de Manresa, uns quants papers d'scrap a la fira Creativa, també un "troquel" de floc de neu, tinta distress... i després d'unes quantes hores... voilà !!!


Totes elles són diferents, però semblants. Us n'ensenyo algunes amb més detall: 






M'ha agradat molt iniciar-me en això de l'scrap...

M'esperaré una mica per desitjar-vos el Bon Nadal, encara falten uns dies.
Fins aviat!

4 comentarios:

  • Lucia Prado Ramos dijo...

    Hola Joana! Gràcies pel teu comentari i interès per les postals. Les mides que vaig fer servir van ser 15 x 15 cm de cartró dur, no et sabria dir de quants milímetres...
    Per qualsevol altre cosa ja saps on trobar- me.
    Una abraçada!

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus