Amic invisible

15 feb 2014
Fa dies que no penjo res en el blog; una mica per mandra, una mica perquè no trobava el moment…
Però aquesta nit, una nit d'insomni, em servirà per posar-me al dia dels blogs que segueixo i del meu propi blog.

Avui us ensenyaré un parell de regalets que vaig cosir al Desembre per la Glòria i la Roser. Vam fer un dinar de colla amb amics i nens i com que pels petits ja teniem preparat fer cagar el tió vam pensar que els grans ens faríem uns regals.

Vaig fer un necesser i una agenda.


Els dos conjuntets els vaig fer igual però amb algun detallet diferent.



Tant el necesser com l'agenda tenen una mida ideal per poder-los portar al bolso i així poder ser ben útil, que era la meva intenció.



Vaig gaudir molt cosint-los perquè totes dues són tan maques…!!!

Un petó guapes!

0 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus