Noms en fusta

12 mar 2014
Feia molts dies que tenia ganes de treballar amb lletres de fusta. I per fi, després de temps i temps, vaig trobar l'estona per posar-m'hi.

Ja feia uns mesos que em vaig enamorar de les lletres treballades amb paper d'scrap i detallets i ara, per fi, tinc les meves. Bé, les meves no, les dels meus fills!!!!


Unes lletres de fusta de mida ideal, uns papers alegres, tinta Distress, algun detallet... i voilà!! 
A la lletra P li vaig posar una mica de llana i un petit avió de fusta que vaig acabar amb el mateix paper que la lletra L.
Al nom de Gina li vaig afegir un cor de fusta amb paper vermell i una papallona que la vaig deixar sense paper, tan sols li vaig millorar l'acabat amb la tinta Distress.


Com que a mi m'agraden els color alegres com els fúcsies, verds, taronges, roses, blaus… vaig triar aquests papers de la col·lecció de Nadal que encara quedava a la botiga.

Sobre el prestatge queden genials!!

0 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus