Nahia

21 feb 2014
Una altra nit d'insomni… aquí em veig, davant l'ordinador, amb ganes de dormir però sense la son necessària per fer-ho.
Així que aprofitaré per penjar un parell de fotos al blog.

Avui us ensenyaré el darrer conjunt que vaig cosir. El conjuntet per la Nahia que va néixer al Gener. Me'l va demanar la Rosa, una amiga meva de l'escola, per regalar-li a la seva germana. Em va demanar que fos de color rosa i jo vaig triar robes i formes.

Vaig fer un parell de pitets, una tovalloleta de lactància, un porta-xumets i una bossa.


Vaig combinar topets, roba llisa i quadrats. Em va agradar molt fer aquest conjunt… m'encanta el color fúcsia!

Per la bossa vaig utilitzar el color verd pistatxo que combinat amb aquest rosa el trobo súper maco.




Bé, espero que us agradi. 
Una abraçada i gràcies per passar per aquí.





1 comentarios:

  • Anna dijo...

    Quin conjunt més maco!!!! A mi també m'encanta el fuxia!!! És una pasada la combinació de les robes, i elpitet amb el cor....preciós!!!

    Anna

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus