Un blog ?!!!!!

4 sept 2012
Fa molts dies que volto per internet mirant tot tipus de blog's relacionats amb el meu nou entreteniment; "cosir cosetes".
Així que amb una mica d'empenta i l'ajuda inestimable del meu "informatic" particular, m'he llençat a provar això de tenir un blog propi.
Potser no m'hi podré dedicar gaire però la intenció és poder compartir amb tothom allò que ara m'entreten i em fa sentir bé.
Des del mes de Gener gaudeixo de la meva màquina de cosir, un regal de reis molt ben trobat i encertat i des de llavors que no he parat de fer coses.
Així que el mateix mes de Gener i sense haver tocat mai res relacionat amb "el cosir" vaig començar a improvisar, per començar vaig aprofitar l'excusa de l'aniversari de la meva filla per fer unes estovalles individuals a mode de record pels nens i nenes que van venir a casa.
Aquí us deixo un parell de fotos.


El format de dalt el vaig fer servir pels nens i el d'avall per les nenes



Bé, aprofito per acomiadar-me, animar-vos a compartir amb mi aquest nou projecte i animar-me a mi mateixa a seguir publicant en el blog més entrades que us puguin agradar.
 

©Copyright 2012 ticus