Un repte...

7 sept 2012
Passats pocs dies de "remenar" la màquina se'm va ocórrer la idea de fer una corona d'aniversari igual a la que ja tenia el meu fill. És una corona molt maca i divertida, que li van regalar l'any passat i que per cert està comprada a la botiga "micu macu" (feu una ullada a la seva pàgina web www.micumacu.com). És una botiga molt maca que tenen dues noies i que es dediquen bàsicament a fer tot de coses originals, divertides i útils, per nens petits i no tant petits, allà mateix. Tenen coses en estoc però també estan obertes a personalitzar-te qualsevol de les peces que vulguis comprar.

Aquesta és la foto de les corones; la original i la que vaig fer jo. A veure si endevineu quina ha estat feta a casa meva...


Després d'aquesta i veient que no em va quedar tan malament em vaig animar a fer-ne una per la meva neboda Kira (1 anyet) i una altra pel Joan (2 anys).
Els va agradar molt ja que és un regal molt fàcil de reutilitzar, canviant el número cada any o col.locant la lletra de la inicial del nom del nen ( tant els números com les lletres els podeu trobar a l'Abacus per un preu molt assequible ).





Són maques,oi?
 

©Copyright 2012 ticus