Benvinguda Júlia!

9 ene 2013
Fa poc més d'una setmana que va néixer la Júlia, la filla d'un amic de la feina. Com que em feia molta il·lusió vaig pensar en fer-li un detallet que pogués ser pràctic i bonic a la vegada. Així que em vaig decidir a fer un conjuntet amb un parell de tovalloles de lactància, un pitet, un necesser, una funda pel carnet de salut i una bossa per la roba de recanvi o per guardar bolquers i tovalloletes (una d'aquelles bosses que donen moltes opcions i que duren i perduren en el temps...). Les teles que vaig triar van ser de ratlletes i topets de colors, m'encanta la combinació.
Aquest va ser el resultat:


Us ensenyo algunes fotos més detallades:



Apa doncs, a disfrutar-ho molt. Benvinguda Júlia i molta salut!!!!
I petons als pares!!!

Un parell de dies després afegeixo a l'entrada una foto de l'empaquetatge. 


0 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus