Mi primera vez

19 ene 2013
A partir d'avui ja podré recordar la meva primera cremallera, tot i que feia temps que tenia ganes de provar-ho, no trobava mai el moment...
Però ja m'he decidit, una classe pràctica dels meus sogres, experts en confecció, un parell de tutorials del youtube... et voilà! 


Un estoig amb una divertida tela de pirates pel Pol. 
He de dir que m'ha resultat més fàcil del que em pensava. Segur que hi ha molt a millorar però el resultat no em desagrada del tot i al meu fill li ha encantat! m'ha dit "gràcies mama per fer-me aquest estoig, és molt xulo", mira que n'és d'agraït! 
Suposo que el fet de jugar a pirates amb els seus amics de l'escola ha contribuït al meu favor.



Aviat en faré més, s'ha de seguir practicant per millorar!


0 comentarios:

Publicar un comentario

 

©Copyright 2012 ticus